El Torneig Nadal de l’ADEJO a la Sagrada Família del 17 de desembre tornarà a potenciar el vessant solidari
L’Acadèmia d’Escacs Josep Oms (ADEJO) ha organitzat, pel dissabte 17 de desembre al Col·legi Sagrada Família de Lleida, la quarta edició del Torneig d’Escacs de Nadal ‘Tots Juguem!’, una cita ja habitual en aquestes dates i que, com sempre, potenciarà el vessant solidari. Aquest vessant ve donat pel fet que el torneig té la particularitat que les inscripcions es fan …












