La Lliga ADEJO celebra la primera jornada a l’Escola Ciutat Jardí amb una cinquantena de jugadors i jugadores

L’equip de l’Institut Escola Torre Queralt encapçala la competició seguit del Sagrada Família A i del Parc del Saladar B.

La Lliga ADEJO 2023 va donar el tret de sortida a una nova edició el divendres passat, en una primera jornada que es va celebrar a l’Escola Ciutat Jardí i on van participar una cinquantena de nens i nenes. En total s’hi van aplegar 16 equips formats per quatre jugadors/es d’11 centres educatius del territori lleidatà i de l’ADEJO, centre organitzador del torneig.  

Un cop disputada la jornada inaugural, la classificació l’encapçala l’equip de l’Institut Escola Torre Queralt amb 17,5 punts, seguit de ben a prop pel Sagrada Família A amb 16 punts, i pel Parc del Saladar B amb 14,5 punts.

Enguany, aquest torneig escolar ha tornat a les aules amb total normalitat i comptarà amb la celebració de cinc jornades des de febrer fins al maig. La segona jornada es disputarà el 3 de març a l’Escola Països Catalans.

Classificació LLIGA ADEJO 2023

Comparteix aquesta notícia