ADEJO tanca la segona edició de les Estades “Escacs a l’Estiu, vine a jugar!”
Durant la setmana del 13 al 17 de juliol, l’Acadèmia d’Escacs Josep Oms (ADEJO) va organitzar la segona edició del programa “Escacs a l’estiu, vine a jugar!”. L’activitat es va desenvolupar cada tarda, de 17.00 a 19.30 hores. Durant la primera hora del curs, el Gran Mestre Josep Oms feia classe als nens i nenes participants, molt motivats per aprendre i …











